onsdag 24 september 2008

Familje-halsband© i många variationer.

Nu kan jag även stansa hjärtan i långa banor! :)




























Det är många familje-halsband jag gjort under den tid jag haft denna sida. Tyvärr har jag ofta så bråttom att skicka iväg dem till mina kunder att jag glömmer att fota av dem ;-)




De jag har kommit ihåg att fota lägger jag ut bilder på här så att ni kan se alla olika varianter som går att få. Nästan inte ett halsband har varit det andra likt.


Många väljer en lång kedja i kullänk, det finns andra kedjor att få om man vill. Man väljer olika former på brickorna. Vissa vill ha berlocker till som t ex en pärla, en stjärna, ett hjärta eller en berlock med ordet LOVE på. Några ville ha hänget "Silverklocka" till.



Några kunder vill ha namn på en bricka och ett betydande datum eller ord på en annan.





Som ni märker är variationerna många...






Hälsningar Linda

32 kommentarer:

Kathys Home sa...

Hej Linda! Tack så jättemycket för öglorna...Du e så gullig..Å Armbandet och örhängena sitter på idag å är så fiiiina...Kram kat

Under mitt kök sa...

oj! så många fina smycken du gör.Ska fundera ut vad jag vill ha för tex ,återkommer med en beställning. Kram Elisabeth

Karin Lindström sa...

Hej Linda!

Det ser jättefint ut med allt!

Många kramar
Karin

RANA sa...

Otroligt läckra smycken!
Kram, Rana

Creative Lounge sa...

Ååå vad kul! Längtar nu tills du kommer! Roligt att du blir nöjd med loggan! Tycker vi borde köra igång en tävling snart på bloggen! Vad tror du om det`?

Mvh Evelina Robins Garderob

Livet och träning sa...

Så fina nanm halsband du gör..
Jag tänkte vara lite fräck å fråga vart du köper dina bricker som du stansar på jag har varit runt överallt på nätet och letat,jag hoppas att du inte tar illa upp att jag frågar ( jag tänker inte sälja på bloggen)..
Kram ylva..

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Linda, takker så mye for de to flotte smykkene jeg fikk. De er nydelige :)

Jeg har prøvd å sende deg mail, men får beskjed om at mailen ikke kan leveres. Dersom du har annen e-mail kan du sende den til meg ;)

Ha en strålendes fin dag!

Malmkakan sa...

Ojj,vilka läckra smycken du gör! Jag kommer tillbaka...

Mamma C sa...

Dina smycken är så fina och snygga. Skulle jag vinna, vill jag ha ett namnsmycke med hjärtan.
Kram Mamma C

Mjuka sa...

Wow så mycket fina smycken!!! Skulle jag vinna i din tävling så skulle jag välja " I adore You och min mans namn Krister. Hoppas på superdupertur
kramkram M

Anonym sa...

Hejsan!

Vad fina smycken, om jag vann så skulle jag vill ha med min dotters, min makes och mitt namn.
Hoppas på tur.
Kram Bodil.

Annika sa...

Vilka fina smycken,
om jag vann i din tävling så skulle jag vilja ha ett hjärta och mina barns namn.
Håller tummar och tår =)

Gårdsromantik sa...

Så vackra smycken.
Om jag vinner tävlingen vill jag ha två hjärtan med mina barns namn.

Kram Maud

Karin Lindström sa...

Hej igen Linda!
Om jag vann så skulle jag vilja ha ett hjärta med mina barns namn på!

Kramar
Karin

Anja sa...

HEJ!
Kan bara hålla med alla föregående talare som berömmer dina alster! Sååå fina!
Jag har länkat om denna tävling som pågår från en av mina bloggar.
Skulle jag ha lyckan att få välja ett smycke så skulle det helt klart vara den otroligt söta ängeln med ett lite hjärta med min egen lilla ängels namn på, Tina.

Skulle jag INTE ha tur så kan du nog vara ganska säker på att jag återkommer med en beställning! Skall kolla in din shop lite till först (och avvakta tävlingsresultatet).
Vi hörs!

Åsa sa...

Hej Linda! Har tassat in här fötut och sett dina fina smycken. Så ill jag va med och tävla! Ska försöka länka, men är inte så duktig på det... Lägger till dej i blogg koll oxå! Ja just det OM jag vann skulle jag vilja ha halsbandet med brickan och lilla "love" brickan. Och på den större skulle min sambo´s namn stå... Så nu håller jag tummarna! //Åsa

Ulrika sa...

Tack för den UNDERBARA smycket som kom idag på posten:)

Kram, Ulrika

Siri sa...

Johannes - I adore you er min favoritt!
Har laget et innlegg i min blogg om det.
Klem.

Vit Gladiolus sa...

Tack för din kommentar hos mig! Men va fina smycken du gör! Mycket fina till och med!
MVH Zinkbaljan

Vit Gladiolus sa...

Hej igen!
Glömde fråga vad du har för priser på dem, ifall jag ska shoppa!!:) Å ska jag maila til dig isåfall?
MVH Zinkbaljan

Frida sa...

Hej!
Åh du har så många vackra smycken så det är svårt att välja. Men om jag vann skulle jag gärna vilja ha ett långt halsband med en avlång platta, de är så snygga. Har inte bestämt mig för vad det ska stå på den, kärlek kanske.
Kram Frida

Hem och Harmoni Marie sa...

Underbara smycken!
Om jag vinner så skulle jag välja en amulett med kulkedja. Vilka ord som ska stå på får jag fundera lite mer på.... :)
Kram Marie

Veronica -Jag har hållt en Ängel i min Famn. sa...

BLev helt kär i din "Engla" och vill på stört beställa ett halsband med två namnbrickor, min lilla dotter dog den 11 September och du tillverkar precis det jag söker. På den ena brickan ska det stå Fabian (min son) och på den andra ska det stå Ebba (min ängladotter) och på hennes bricka vill jag att det ska hänga en Engla. Går detta att fixa och vad kostar det?
Maila mig mer än gärna.
veronica_axelsson_lidkoping@hotmail.com

Myownhome sa...

vilka underbara smycken! måste verkligen komma tillbaka till dej och titta någrannare en dag med mer tid. Skulle säkert kunna hitta massa fina julklappar! :D

Soya sa...

Åh va fina grejer du gör och till toppenpriser med. Jag vill gärna var med och tävla om halssmycket med hjärta för dotterns namn och rektangel för makens namn och gärna med en liten stjärna till också, för dottern heter Stella och är 5 veckor.

Jag länkar till din blogg och tävling i min egen blogg, men den är tyvärr låst för allmänheten, hoppas det går ändå? Självklart får du kontrollera att jag länkar om du vill :)

MVH Sara/Soya

Carina sa...

Hej!
Mycket fint vad duktig du är. Om jag skulle vinna så väljer jag kullänk med 2 hjärtan på med mina barns namn och en rektangelbricka med ordet kärlek på eller ett pärlhjärta till , har ej bestämt mig. Lägger till dig på bloggkoll.
Mvh. Carina

Adoridarling sa...

Men vilka fina smycken du gör, självklart vill jag vara med och tävla och om jag vinner (håller tummarna!!) vill jag ha smycket med texten I adore You och min dotters namn Diora.

Jag länkar omedelbart till dig på min blogg!

alegni sa...

jag älskar mitt familjehalsband o det får massor med förtjusta kommentarer när jag bär det på mig!
jag hoppas pengarna kom fram i god ordning.
kram,
ingela

camomilla sa...

Herregud så vackra smycken! Och en fin idé med "familje-smycken". Vad kostar sådana att beställa? =) *nyfiken*

Unknown sa...

Hello!
Sorry, I don't speak allmost any of your language, BUT your jewellery in BEATIFUL! Is ther any way I could get some with texts.. maybe these with hearts with texts of family members..or.. I dont really know yet.

COuld you please e-mail me about how is there posiible to order/buy some? What about prices?

e-mail: anniurb@gmail.com
blog: www.annislittlecorner.blogspot.com

Thanks and take care!!!

Maria sa...

Hej! Superfina smycken du gör!
hälsningar Mia

Vesnas vardag sa...

Vad vackra smycken du gör.
Kikar in lite senare för bestälning. ;D Kraaam V